Tuesday, February 19, 2008

15 -17 februari 2008

Afgelopen vrijdag vierde Gerrit Jan zijn 50ste verjaardag. Ik had wel een beetje een raar gevoel. Je ‘kleine’ broertje wordt 50. Het was een leuk bezoek aan Rotterdam. Marijke logeerde in Groningen! En dan zaterdag en zondag in Groningen. Marijke was er gelukkig ook nog. Conny en Dirk kwamen op bezoek. Christa kent Conny al langer dan zij mij kent. Dat is al … jaar. Terwijl beide dames zaterdagmiddag gingen winkelen liepen Dirk en ik langs de boten in Groningen. Een bijzondere ervaring. ’s Avonds uit eten in de Beurs en naar de film (daar heb ik niet veel van gezien). Zondag naar de China tentoonstelling in Groningen en Assen. Ik heb voor het eerst in Nederland in de rij gestaan voor een museum. Alles bij elkaar een intensief en leuk weekend.





No comments: