Sunday, October 14, 2012

Het is echt herfst

Het is echt herfst en dat kun je zien aan de Kardinaalsstruik. Hij is mooi rood en de blaadjes zijn aan het vallen. Het was afgelopen week een bijzondere week. In zeven dagen de drie kleinzoons meegemaakt. Erg leuk deze nieuwe rol. Tussen door gewerkt en een cursus, social media en sabersafety, in Utrecht gevolgd. Ik heb in Utrecht vanaf 1973 gewoond, gewerkt, gestudeerd en CWJ voor het eerst ontmoet. Ik was de naam van de straat vergeten waar ik eerst woonde. Het was in de Schoutenstraat, midden in het centrum. De straat komt uit op het Neude. In de kelder onder het stadhuis zag ik CWJ in 1975 voor het eerst. Kortom veel herinneringen opgehaald. Vrijdag lag er ineens een zandzuiger voor onze deur. Strange! Mijn nieuw ingezaaide gras is al aan het groeien. Verder was er deze week veel wind en regen, dus echt herfstweer.








No comments: