Saturday, September 29, 2007

Herfst en Oppassen

Het lijkt wel of de herfst een maand eerder is begonnen dan het vorige jaar. Ik ben mijn weblog gestart op 25 oktober 2006 met o.a. een foto van de kardinaalsstruik die toen helemaal rood gekleurd was. En dat is nu ook weer zo. De tuin ziet er in de ochtend mooi herfstachtig uit met allemaal spinnenwebben. Ook ziet de lucht er soms mooi uit. Ik vind het altijd weer fascinerend om te zien dat zonnestralen zich rechtlijnig voortplanten.




Afgelopen donderdag mocht ik een hele dag in Almere op Cedric passen. Dat was erg leuk. Hij kruipt al over de grond. Hij is vrolijk en heeft overal belangstelling voor. Hij maakt leuke geluidjes. We hebben lekker gewandeld. Amke had een mooi voedings- en slaap schema gemaakt en daar hebben we ons aardig aan gehouden. Aan het einde van de dag mocht ik nog wat in het schriftje schrijven.





No comments: