Friday, November 24, 2017

Micheal en Rachel in Deventer - Waarom worden de familie blogspot websites niet meer bijgehouden?


Afgelopen 2 dagen waren Michael en Rachel op bezoek. Ik liet ze enkele van mijn vakantiealbums zien o.a. van hun bruiloft. Ze vonden het geweldig. Ze vonden het ook jammer dat de blogspot websites niet meer onderhouden worden. Home at the river IJssel is een soort dagboek. De Portugal vakantie in mei was mijn laatste bijdrage. Het Broeren familieweekend in Rockanje begin juni, vier weken USA, enkele verjaardagen, het total loss rijden van mijn auto, het uitje met mijn broers en nu het bezoekje van Rachel en Michael aan Deventer worden niet meer weergegeven. Ik vind dat echt zonde want in Facebook en Instagram gaat de info verloren. Is dat niet jammer?

Bezoek Michael en Rachel aan Deventer (23 november 2017)

In een kort bezoekje hebben we ze huis Nieuw Rande laten zien, de Bergkerk en de Brink en we hebben gedineerd bij Bumbu Bali. De volgende ochtend na het ontbijt met Hagelslag zijn we naar museum More in Gorssel gegaan, heb ik ze mijn geboortehuis in de Nieuwstraat laten zien, hebben we het Grote Kerkhof bekeken en zijn we in de Lebuinuskerk geweest en tenslotte hebben we gelunched in de Dikke van Dale (Erwtensoep, Rachel vond het heerlijk).




Uitje in Blijdorp met mijn broers en schoonzussen (19 november 2017)




Verjaardag Tommaso (3 jaar, 12 nov 2017)





Mijn auto voor de deur total loss gereden!(16 oktober 2017)




Vierweken USA (13 juli t/m 10 aug 2017)

De foto's zijn van het uitstapje naar Blog Island.




Broeren familieweekend in Rockanje. (3 juni 2017).


No comments: