Tuesday, January 02, 2018

2017 voor ons een goed jaar!

2017 was een goed jaar voor ons.  De decembermaand ontbreekt nog in deze blog. Daarom deze waarschijnlijk laatste aanvulling.

In 2017 zijn we 2x naar de USA geweest en we hebben een mooie wandeling in Portugal gemaakt. De kleinkinderen groeien leuk op. De afhandeling van de totalloss gereden Volvo, ging binnen 2 weken. Acht weken zonder auto ging prima (1 week een leen Mini, 1 week de Up van Amke en 1 week een huur Fiat). Op 9 december hebben we onze nieuwe auto opgehaald. Een Nissan Juke. We wilden goedkoper rijden en we waren ontevreden over de werkplaats van de Volvo. In de USA hadden we 3 weken met veel plezier in een Juke gereden. Hij oogt klein, toch heeft hij veel ruimte. Hij is mooi vorm gegeven met insecten oogjes. De hogere instap gaf de doorslag.


Sinterklaas hebben we aan ons voorbij laten gaan.
Eerste kerstdag hebben Amke en Stienus bij ons gegeten, 2de kerstdag zijn we naar de verjaardag van Rien geweest. De laatste 5 dagen heeft de familie uit Voorburg bij ons gelogeerd. Dat was erg leuk. De verjaardag van Amke hebben we in Wedde gevierd.






Op oudejaarsavond heeft Adriano heerlijke hapjes gemaakt. Ook had hij veel mooi vuurwerk. Ik had voor het eerst niets gekocht mede omdat op 31 december er geen vuurwerk verkocht mocht worden.



In 2017 zijn er in de familie 3 kinderen geboren. Nora (van Kim en Ante), Senna (van Mariska en Luka) en Yenthe (van Renee en Jordi). 


1 comment:

Unknown said...

Vergeef me mijn "inbraak: via google was ik op zoek naar de Rembrandtkade. Ik zou namelijk willen weten of de flat (nr 80), waar mijn ouders van 1965 tot 2011 hebben gewoond, er nog staat, of al gesloopt is. Google-earth heeft beeldmateriaal uit 2011, dus dat zet niet veel zoden aan de dijk.
Ik woon in Kevelaer (D), dus even op en neer om te kijken zit er ook niet in. Ik zou U dan ook vriendelijk willen vragen om mij middels email op de hoogte te houden, ik wil namelijk nog een stel foto's maken, voordat het een kale vlakte wordt.

U bij voorbaat dankend voor de door U te nemen moeite,
hoogachtend,
Job Hoogendoorn